درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

درمان برای سندرم نفروتیک همراه با پروتئینوری از SteroidProteinuria یک نشانه معمولی از نفروتیک syndrome.Steroid شایع ترینداروی مورد استفاده برای syndrome.However نفروتیک است ، می تواند این بیماری هیچ درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید را متوقف نمی از relapsing.Is وجود دارد ؟

استروئید برای سندرم نفروتیک با پروتئینوری

استروئید یک هورمون حیاتی در بدن است و می تواند چند نقش مهم بازی . در درمان سندرم نفروتیک ، می تواند التهاب در کلیه ها برای از بین بردن symptoms.It همراه می تواند پروتئین و نتیجه دربهبودی از condition.However کاهش سرکوب ، استروئید می تواند عود های های نفروتیک syndrome.Frequent و عوارض جانبی بزرگ استروئید درمان نیست نگرانی های بزرگ برای patients.How به کنترل عوارض جانبی استروئید ؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای پیشنهادات پزشکی در حال حاضر!

درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری از استروئید

سندرم نفروتیک یک بیماری ایمنی دارو است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه پاسخ های التهابی ایمنی غیر طبیعی mistakes.The می تواند به صدمه به کلیه ها می شود ، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیوی پیشرونده است. وقتی کلیه ها دچار اختلال شود ، آنها را متوقف جلوگیری از نشت پروتئین از بدن ، بنابراین در نتیجه پروتئینوری .

یکی دیگر از هدف درمان این است که برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی یکی این است که سرکوب پاسخ التهابی و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی : همانطور که برای درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری ، آن را باید دو اهداف درمان عبارتند از .

درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy دارو با درمان proteinuria.These است به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می تواند کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک جلوگیری از استروئید .

ایمونوتراپی می توانید ازپاسخ التهابی ایمنی غیر طبیعی در بدن برای جلوگیری از آسیب ایمنی بیشتر به kidneys.Hence را سرکوب ، آن می تواند نشت پروتئین در ادرار بیشتر جلوگیری می کند. چه چیزی بیشتر، این درمان می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی .

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان گیاهی طبیعی رایگان اثرات سوء بر body.It ، می تواند کمک به سیستم بدن خود بهبود بازیابی برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه است ، بنابراین در بهبود عملکرد کلیه .

در سندرم نفروتیک، اگر سیستم ایمنی بدن می تواند معکوس شود و عملکرد کلیوی می تواند افزایش ، استروئید خواهد شد در همه مورد نیاز نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.